niedziela, 9 kwietnia 2017

NEWS: EpidOr by LUBIN (2017)

Legendarna marka Lubin wskrzesza swoje dawne perfumy EpidOr pierwotnie wykreowane w 1921 roku inspirowane bardzo ważnym dla rolników we francuskiej wsi okresem radosnym, sielskim, letnim, pełnym zbiorów pszenicy. Woda perfumowana wykreowana została przez utalentowanego perfumiarza Thomasa Fontaine, kreatora kilku zapachów marki oraz jej przedostatniej nowości: Kismet z 2016 roku. Nowy zapach będzie dostępny w standardowych pojemnościach: 50ml oraz 100ml. Niebawem więcej szczegółów.

Nuty głowy: Fiołek, śliwka,
Nuty środkowe: Jaśmin, kwiat pomarańczy,
Podstawa: Drewno Cedrowe, drewno sandałowe, fasolka tonka, wanilia.

Dom Perfumeryjny Lubin, założony w 1798 roku jest jedną z najstarszych luksusowych marek francuskich. Jej fundatorem był Pierre Francois Lubin, który korzystając z przemian społecznych po Wielkiej Rewolucji Francuskiej rozpoczął tworzenie nowoczesnych kosmetyków dla nowej paryskiej awangardy – dla Incroyables (Niewiarygodnych) i Merveilleuses (Zachwycających). Olśniewający Lubin zdobył uznanie na francuskim dworze – jego zapachy nosiły wybranka serca Napoleona Bonaparte Józefina i jego siostra Pauline Bonaparte, znana z dobrego smaku (ale też z powodu bogatego życia erotycznego). Po restauracji Burbonów Lubinowi powierzone zostało zadanie skomponowania perfum dla królowej Marii. W kolejnych latach perfumy Lubin nosiły już na sobie niemal wszystkie koronowane głowy w Europie – od angielskich królów po carów imperium rosyjskiego. Wkrótce Lubin jako pierwszy kreator perfum skolonizował Nowy Świat. Dzięki Lubin Parfums na całym świecie – od nowojorskiej Wall Street po salony Orienu – unosił się zapach najwyższej klasy paryskiego perfumiarstwa. Ta rodzinna firma z tradycjami odnosiła sukcesy w międzynarodowej branży perfumeryjnej do lat 50-tych ubiegłego wieku. Następnie została sprzedana i od lat 70-tych do końca lat 90-tych XX wieku wielokrotnie zmieniała właścicieli, a zaledwie dekadę temu stała na skraju bankructwa.
Jednak dzięki wsparciu byłych właścicieli firmy Lubin, przedsiębiorstwo zostało ocalone przez Gillesa Thevenina doświadczonego i utalentowanego twórcę perfum. Po raz kolejny jako niezależna, prywatna firma z siedzibą w Paryżu, Lubin powraca na półki prestiżowych domów handlowych i ekskluzywnych sklepów w ponad 20 krajach, głównie Europy Zachodniej. Obecnie Lubin jest małą firmą produkującą perfumy luksusowe. W dużej mierze nasze produkty są wykonane ręcznie. Perfumy Lubin produkowane są w ograniczonych ilościach w małej miejscowości niedaleko Angers w Dolinie Loary. 


http://www.moncredo.pl/marki/marki-niszowe/lubin.html

czwartek, 6 kwietnia 2017

Open Hearts by Jane Seymour (2017)

Aktorka Jane Seymour przedstawia swoje dwa premierowe pachnidła Open Heart przeznaczone odpowiednio dla Pań i Panów które będą miały swoją premierę w sklepach HSN już 27 Kwietnia i będą z pewnością idealnym prezentem na Dzień Mamy i Dzień Taty. Perfumy te są inspirowane ukochanymi ogrodami w posiadłości aktorki w Malibu, pełnymi lawendy, róż, drzew a część dochodów ze sprzedaży przekazana zostanie fundacji Otwartych Serc Pani Seymour.
Hollywoodzka gwiazda w 2007 r. straciła mamę z powodu udaru mózgu związanego z migotaniem przedsionków. Teraz stara się szerzyć na świecie wiedzę na temat chorób serca, jako ambasadorka kampanii "1 Mission 1 Million - Getting to the Heart of Stroke".  O swoich osobistych doświadczeniach związanych z migotaniem przedsionków - najczęstszym zaburzeniem rytmu serca, które pięciokrotnie zwiększa ryzyko udaru mózgu - aktorka opowiadała dziennikarzom na niedawnej konferencji prasowej. Jane Seymour zdobyła popularność dzięki głównej roli w serialu Doktor Quinn, ale chociaż emisję ostatnich odcinków zakończono w 1998 roku, Seymour nie zrezygnowała z aktorstwa. Oprócz grania w filmie i teatrze, Seymour pisze też książki, maluje obrazy, projektuje biżuterię i aktywne włącza się w działalność charytatywną.
http://conejovalley.happeningmag.com/jane-seymour-keeps-open-heart-to-the-arts/

Her Open Heart jako woda perfumowana o 100ml pojemności dostępna będzie też w wersji 10ml roller ball to kwiatowo- orientalny zapach z akordami gruszki, kwiecia osmantusa, różowej piwonii. W nutach środkowych znajdziemy: kwiecie orchideii waniliowej, akordy bukietów kwiatowych kwitnących nocą i pudrowego irysa, a w nutach bazy suche drzewne akordy składające się z amyrisu, drewna sandałowego, kaszmiru i miękkiego zamszu.

Męska wersja His Open Heart jako 100ml woda toaletowa będzie drzewno-aromatyczna, morska z nutami świeżego akordu bergamotki, różowego pieprzu, grejpfrutów i szałwii, w nutach serca odnajdziemy: aromatyczny kwiat lawendy, zielony kardamon jak i akordy wodne. Baza składać się będzie z kaszmiru piżmowego, jasnych akordów drzew i mchu dębowego.

wtorek, 4 kwietnia 2017

NEWS: The Black Rose, Trussardi (2017)

Po olbrzymim sukcesie Amber Oud z 2016 roku, pierwszego zapachu poświęconego egzotycznym arabskim krajom, marka Trussardi Perfumes w 2017 roku wprowadza zupełnie nowy zapach w kolekcji Black Rose inspirowany podróżami, arabskim orientem oraz królową kwiecia: różą z Taifu rosnącą na terenie Arabii Saudyjskiej, której geografia zdominowana jest przez górzyste, suche tereny dające idealne warunki do rozwoju tych kwiatów. Zapach słynie z niezwykłej głębi oraz intensywności aromatu kwiatowo-miodowego. 
Trussardi Black Rose dostępna będzie jako woda perfumowana w standardowej 100ml pojemności. Debiut zapachu już na Bliskim Wschodzie, a w nutach znajdziemy między innymi wspominaną różę Taif, ambrę, piżmo, różowy pieprz, paczulę i wanilię.

Nicola Trussardi, włoski projektant mody i przedsiębiorca, urodził się w 1942 roku w Bergamo w Lombardii. W 1970 roku przejął po swoim dziadku Dante Trussardim firmę założoną w 1910 roku którą rozszerzył o akcesoria typu walizki czy torby, a także artykuły do domu i biura, takie jak kanapy i klosze do lamp. Dzięki wprowadzeniu nowych produktów Trussardi zdobył nowych klientów, zachwyconych wysoką jakością i estetyką wyrobów i uczynił z niej ważną włoską markę, znaną na całym świecie.
Początkowo była to mała pracownia skórzanych rękawiczek. Dante bardzo dbał o wysoką jakość wykonywanych przez niego wyrobów, zwłaszcza popularne wśród włoskiej arystokracji były jego cieniutkie rękawiczki z cielęcej skóry, wycinane w ażurowe wzorki. Szybko firma zaczęła produkować inne akcesoria. Klientami Trussardiego były największe osobistości tamtych lat, w tym Mussollini oraz brytyjska rodzina królewska.
Pojawił się natomiast problem tańszych podróbek jego wyrobów i marka Trussardi jako pierwsza w świecie mody wprowadziła swoje logo, które pozwalało na identyfikację jej produktów. Za jej przykładem poszły inne marki, w tym Gucci i Chanel. Stopniowo firma zaczęła ekspansję na rynek europejski, azjatycki i amerykański. W latach 80 pojawiają się pierwsze kolekcje mody damskiej i męskiej. Trussardi jako pierwsza marka organizowała pokazy mody otwarte dla szerszej publiczności. Wprowadziła też linię ubrań skierowane do konkretnego odbiorcy - Trussardi Jeans, Trussardi Home, Trussardi Baby, Trussardi Junior. Kolejnym przełomowym momentem w historii marki był rok 1983, kiedy Trussardi wypuściła na rynek swoje pierwsze perfumy - Trussardi Uomo for Men. W 1996 roku powstało centrum kulturalne Palazzo Marino Alla Scala, które jest siedzibą fundacji Fondazione Nicola Trussardi. Ma ona na celu promowanie młodych artystów z całego świata. W Palazzo Marino Alla Scala znajduje się również kawiarnia i restauracja, która serwuje słynne autorskie danie Trussardi – faszerowane ślimaki z zieloną pietruszką. Obecnie na czele rodzinnej firmy stoi Beatrice Trussardi, która w dalszym ciągu rozwija firmę.

https://www.dolce.pl/trussardi/

NEWS: Estée Lauder Azurée D'Or (2017)

Na początku marca 2017 roku międzynarodowy koncern Estée Lauder zaprezentował nowe perfumy Azurée D'Or które są wariacją pachnidła Azuree wprowadzonego na rynek w 1969 roku, stworzonego z zachwytu śródziemnomorskim błękitem nieba i morza w miejscowości Cap d`Antibes, na wybrzeżu Francji, gdzie Estee Lauder miała swój letni dom.
Nowa kompozycja zawiera orientalno-przyprawowe akordy  różowego pieprzu, śliwki, szałwii i szafranu. W sercu znajdziemy galbanum, absolut jaśminu i róży stulistnej, natomiast baza jest połączeniem paczuli, korzenia wetiweru, labdanum, skóry oraz absolutu korzenia irysa. Zapach dostaniemy jako wode perfumowana o 50ml pojemności. W uzupełnieniu do perfum w atomizerze, zakupimy także jako edycję solid perfume czyli  perfumy w kremie i perfumowany talk-puder do ciała.

Marka Estée Lauder jest synonimem luksusu i produktów najwyższej jakości. Estée Lauder, amerykańskiej bizneswoman (urodzonej jako Josephine Esther Mentzer). o niezawodnym wyczuciu smaku, założyła swoją firmę w 1946 roku mając w ofercie tylko   zaledwie cztery produkty(Crème Pack, Cleansing Oil, Super-Rich All Purpose Crème i Skin Lotion), które sprzedawała w nowojorskich hotelach i salonach wizażu. Estée wyznawała jednak zasadę, że klientkom należy pokazać nie tylko to, jak piękne mogą być, ale także, jak to piękno utrzymać. Z tego powodu dużo czasu poświęcała na doradztwo i szkolenie konsultantek. Jej marzenie stało się rzeczywistością, a z jednego słoiczka kremu powstał międzynarodowy koncern, przedsiębiorstwo oferujące innowacyjne produkty do pielęgnacji, makijażu oraz perfumy w ponad 100 krajach na świecie.

Nuty głowy: różowy pieprz, śliwka, szałwia, szafran,
Nuty serca: galbanum, absolut jaśminu, róża Centifolia,
Nuty bazy: absolut korzenia irysa, paczula, skóra, wetyweria, labdanum.

wtorek, 14 marca 2017

NEWS: Arsenic Osman Extrait de Parfum by LM Parfums (2017)

Nowy ekstrakt perfum od Laurenta Mazzone - twórcy LM Parfums i to w nowym zachwycającym designie wykreowany wspólnie z Jérome Epinette płodnym twórcą wielu znakomitych pachnideł.

ARSENIC OSMAN zapowiedz nowego stężonego ekstraktu perfum po 2,5 latach wytężonej pracy! 
Twórca perfum Laurent Mazzone zaprezentuje w tym roku swoje najnowsze, jedyne w swoim rodzaju olfaktoryczne dzieło z kwiatem osmantusa jako głównym składnikiem na zbliżających się targach Esxence -the Scent of Excellece we Florencji w dniach: 23-26 Marca 2017 roku. Niebawem więcej szczegółów.

Nuty głowy: Śliwka, Cynamon Cejloński,
Nuty środkowe:  Francuski fiołek, Indyjski jaśmin, Chiński kwiat osmantusa,
Nuty bazy: Indonezyjska paczula, Biały akord skórzany, Madagaskarska Wanilia.

NEWS: Prada Olfactories Part: 2 (2017)

Włoska marka PRADA przedstawia swoją część drugą luksusowej kolekcji Prada Olfactories wykreowanych we współpracy z Miuccią Prada zamieszane przez wieloletnią przyjaciółkę perfumiarkę marki Danielę Andrier z Givaudan na którą składają się cztery butikowe pachnidła: Miracle of the Rose (Oud Rose), Dark Light (Amber), Soleil au Zenith (Spices) oraz Midnight Train (Patchouli). Ekskluzywna mroczna seria inspirowana jest orientem. Wody perfumowane zamknięte są w nowych ciemno-niebieskich flakonach ze złotą etykietą w tej samej 100ml pojemności co wcześniejsze dzieła z kolekcji a dostępne będą w butikach Prady w Mediolanie oraz w luksusowym Domu Towarowym Selfridges. Sieć Selfridges została założona przez Amerykanina, Harry'ego Selfridge'a w 1909 roku w Londynie.  Jest on drugim pod względem wielkości luksusowym Domem Handlowym w Wielkiej Brytanii. W 2003 roku została wykupiona przez kanadyjskiego biznesmena G. Weston'a.
Kolekcja „Olfctories” została stworzona po to, aby wąchać ją i odkrywać niezależnie od utartych standardów czy zwyczajów postrzegania perfum. Każdy z zawartych w niej zapachów ma docelowo stać się częścią jakiejś osobistej historii, a dzięki temu wywoływać określone wspomnienia. Każdy z nich został stworzony tak, aby dotykać podświadomej strefy naszych umysłów, prowokować przywołanie częściowych wspomnień i emocji z przeszłości. 

Miracle of the Rose (Oud Rose)
Nuty:  absolut różany, paczula, skóra, ągarowiec, tytoń.

Dark Light (Amber)
Nuty: ambra, aldehydy, piżmo, madagaskarska wanilia, dzięgiel oraz mirra.

Soleil au Zenith (Spices)
Nuty:  ylang-ylang, brzoskwinia, akordy ciemnej wanilii, gałka muszkatołowa, cynamon, ziele angielskie oraz kminek.

Midnight Train (Patchouli)
Nuty: teksańskie drewno cedrowe, akordy drzew cytrusowych, indonezyjska paczula oraz ciepły akord ambry.

niedziela, 12 marca 2017

NEWS: Lucevera, Lucepura by ACCENDIS (2017)

Niszowa włoska marka Accendis wkrótce na zbliżających się targach Esxence - the Scent of Excellence zaprezentuje swoje dwa nowe pachnidła: LUCEVERA i LUCEPURA inspirowane światłem. Wszystkie Zapachy Accendis to wyrażanie energii, nic dziwnego, ich zwykłe cechy to żywica i drewno..symbole potęgi życia. Wcześniejsze zapachowe kreacje o mocnej koncentracji perfum cieszyły się wielkim uznaniem. Accendis 0.1 były łagodne i mocne, Aclus były triumfem kompletności a Accendis 0.3 symbolizowały intensywność. Marka z uwagi na bezkompromisyjną jakość swoich pachnących dzieł jest już dostępna w wielu miejscach na świecie min: na Ukrainie, w Rumunii, na Litwie, Łotwie i w Estonii, Hiszpanii a niebawem zadebiutuje w innych krajach europejskich oraz na Bliskim Wschodzie.

LUCEVERA
Magia składników zabiera nas do prawdziwego świata intensywnych i interesujących aromatów z przyjemnymi owocowymi nutami. Czarna Porzeczka i Wanilia ukazują  charakter afrodyzjaku wywołując w naszym umyśle emocje naszego życia, a Drzewo Sandałowe i Paczula nadają mocy drewna i uroku przeszłego świata, klasyki.
Akord Ananasa sprawia, że powstaje namacalny most pomiędzy tymi dwoma światami, prowadzący nas tak, byśmy doświadczyli rzeczywistości tego zapachu. Perfumy LUCEVERE to właśnie to, to wszystko, czym jest rzeczywistość naszych emocji.

Nuty głowy: Bergamotka, Czarna porzeczka,
Nuty serca: Ananas, Akordy zielone, Paczula,
Nuty bazy: Szara ambra, Wanilia, Drewno cedrowe Virginia.

LUCEPURA
Dawno, dawno temu była sobie piękna wróżka zwana Lavandulą z pięknymi niebieskimi oczyma i blond włosami.
Pewnego dnia szukając miejsca do życia, kartkując  księgę z pejzażami, zatrzymała się na stronie z Prowansją. Widząc te biedne nieuprawne ziemie zaczęła płakać, a jej gorące łzy lawendy poplamiły tę otwartą stronę. Z tych łez zrodziły się kwiaty lawendy. Piękny roślinny symbol czystości, dobrobytu i szczęścia. Perfumy LUCEPURA zrodziły się z pomysłu wzmocnienia tych symboli, świeżości lawendy i owoców zmieszanych idealnie z najbardziej energetycznymi nutami drewna sandałowego i piżma, czyniąc je wspaniałym zapachem, wspaniałą mieszanką siły i czystości.

Nuty głowy: Świeże, Aromatyczne, Lawenda z Francji, Akord owocu arbuza, Cytryna Sycylijska,
Nuty serca: Akordy drzewne, Drewno sandałowe, Żywice z Sosny Francuskiej, Tytoń,
Nuty bazy: Ambra, Krzew francuskiego ogórecznika, Piżmo.

"Kolekcja Accendis jest metaforyczną podróżą po ścieżce życia, tworzenie ACCENDIS jest sposobem szanowania i dzielenia się emocjami’  My wszyscy jesteśmy ożywieni przez światło w naszych duszach i rozpoznajemy w różny sposób jego wielkie znaczenie. Gdzieś w naszych duszach jest świadomość, że jest więcej niż tylko fizyczna rzeczywistość. Jest też coś „magicznego” … metafizycznego.

Światło nadziei, miłości, namiętności, zwycięstwa .. i wielu innych rzeczy reprezentuje istotę naszego życia. My wszyscy potrzebujemy światła, by oświecać nasze horyzonty. Dzielenie wszystkich emocji, które ono wzmaga może tylko wzbudzić radość. Wiedza jest również światłem i objawieniem. Wszystkie te elementy podsycają zatem nasze światło, naszą energię i nasze życie. Zawsze wierzyłam, że Pop Art może “oświetlać” w sensie dawania rzeczom nowego światła. Jest sporo Pop Artu w Accendis, zarówno w formach, jak i zapachach, kolejną moją pasją zanim stała się moją pracą przez wiele lat".

Perfumy angażują nasze zmysły i emocje. Zwykły przedmiot, tak zwykły jak poszukiwanie światła, jest przekształcany ze zwykłego pojemnika na jakikolwiek płyn na zdumiewającą butelkę zapachu, który prowadzi cię na ścieżkę, gdzie zostajesz schwytany przez emocje.

Ten specjalny pojemnik prezentowany jest w środku książki. Tej książki nie czytasz, ale uczysz się z niej poprzez zmysły. Zapachy Accendis, serce tej podróży szukające światła, ma ogólne powołanie i eksperymentalne bodźce wywodzące się z wielu kultur, odległych i różnych od siebie.

Emy Rodriquens