wtorek, 11 sierpnia 2015

NEWS: Flazéda by Pearl, Xyrena (2015)

Flazéda by Pearl, Xyrena 
Killian Wells założyciel firmy wraz z Christopherem Oroza dyrektorem kreatywnym marki Xyrena stworzyli nowy unisex zapach FLAZEDA która jest w koncentracji ekstraktu perfum a inspirowany jest filmowym Hollywood. Flazeda to zwrot często używanym w kręgach drag queen oznaczający pozytywny nastrój.
Matt James pochodzący z Petersburga na Florydzie, drag queen o pseudonimie Pearl wziął udział w kampanii reklamowej nowego zapachu.
Pachnidło dostępne jest od 15 Lipca jako ekstrakt perfum o pojemności 50ml i cenie 124 dolarów.

Nuty głowy: anyż, pieprz, bergamotka, i jaśmin,
Nuta serca:  akord ambry, lawendy i mandarynki,
Nuty bazy: drewno sandałowe, wanilia, i wetiwer.


niedziela, 9 sierpnia 2015

The Hope by Thameen (2015)

The Hope to najnowsze, siódme pachnidło marki Thameen, prosto z UK inspirowanej legendarnymi kamieniami szlachetnymi. Słowo Thameen w języku arabskim oznacza „szlachetny” a jej założycielem jest Basel Binjabr, który już jako młody chłopiec fascynował się zapachami olejków i arabskich perfum. Fascynacja olfaktorycznym pięknem przerodziła się w pomysł wykreowania własnej kolekcji.
The Hope jako ekstrakt perfum o pojemności 50ml sprzedawany jest od niedawna w londyńskim Selfridges.

Nuty głowy: Cynamon, Mirra, Goździk,
Nuty serca: Drewno cedrowe, Oud, Kwiat nieśmiertelnika,
Nuty bazy: Czarna ambra, Śródziemnomorska żywica Labdanum, Piżmo, Wetiwer.


sobota, 8 sierpnia 2015

NEWS: Vanille D'Iris by Ormonde Jayne (2015)

Ormonde Jayne - Brytyjska niszowa firma założona przez Lindę Pilkington poinformowała, iż od pierwszego września pokaże swoją ostatnią zapachową nowość: Vanille D'Iris. Pierwszy flakon został zaprezentowany w butiku marki na Bond Street
W kolekcji pachnidło będzie dostępne jako woda perfumowana w dwóch pojemnościach: 50ml i 120ml  a ceny flakonów odpowiednio: 90 oraz 140 funtów
    
Ormonde Jayne to nie tylko luksusowe zapachy, ale cała filozofia ich powstawania. Firma została powołana do życia przez Lindę Pilkington w Londynie. Tam też znajduje się główny sklep. Marka produkująca wyjątkowe perfumy uznawana jest jedną z najlepszych. Głównie ze względu na jakość niszowych produktów, proces ich kreacji opierający się na tradycyjnych metodach oraz sposób, w jaki są pakowane. Czy nie przyjemniej jest się wymyć mydełkiem z porcelanowej mydelniczki?
Ormonde Jayne działa stosunkowo od niedawna, bo od 1998 roku. Wyróżnia ją m.in. to, że wykorzystuje składniki, które nigdy wcześniej nie były używane w przemyśle perfumeryjnym, np. złoto w żelu do ciała Gold Crème. Zapachy bazują na prostych nutach oraz uzyskiwanych w klasyczny sposób olejkach.
Cała produkcja odbywa się w laboratorium w Londynie. Oprócz perfum marka firmuje także wody perfumowane, kosmetyki do pielęgnacji oraz świece. Wśród klientów perfumerii i fanów zapachów Ormonde Jayne są m.in. Goldie Hawn, Will Smith, Elton John i Bryan Ferry.

Nuty głowy: Nasiona kolendry, Sycylijska bergamotka, Nasiona marchwi, Różowy pieprz,
Nuty serca: Absolut korzenia irysa, Absolut Jaśminu, Magnolia, Osmantus,
Nuty bazy: Wanilia, Tahitańska wanilia, Drewno cedrowe, Wetiwer, Ambra, Piżmo.
https://www.facebook.com/ormondejayne?fref=photo


wtorek, 4 sierpnia 2015

Or Intemporel 1888 by Lalique (2015)

Nowy, siódmy już zapach z butikowej kolekcji NOIR PREMIER od marki Lalique debiutuje własnie w Harrodsie. Pachnidło jest w koncentracji wody perfumowanej, a cena falkonu to: 180 Funtów.
W nutach min: Cytrusowe owoce, Kardamon, Czarny pieprz, Tytoń, Kawa, Słodka wanilia.




Aromatics In Black by CLINIQUE (2015)

Aromatics In Black, nowy zapach od marki Clinique właśnie pojawia się w Harrodsie. Są to już trzecie perfumy w tym samym flakonie co zapachowe dzieło z 1971 roku. W zeszłym roku mieliśmy okazję poznać Aromatics In White: drzewno-kwiatowo-orientalne perfumy w białym wydaniu. Tym razem postawiono na czerń.
Clinique Aromatics In Black będzie dostępny jako woda perfumowana w pojemności 100ml.

Marka Clinique powstała w 1968 roku, kiedy to założyła ją już w pełni ugruntowana nowojorska firma Estée Lauder. Stało się to trochę za namową amerykańskiego magazynu lifestylowego Vogue. Clinique weszła na rynek początkowo jedynie z rewelacyjnymi, innowacyjnymi kosmetykami pielęgnacyjnymi do twarzy, ciała oraz makijażu. W czasie, kiedy ogólne nastawienie do pielęgnacji skóry prezentowały szczęśliwe geny, idea Clinique zapoczątkowała nową erę. W 1968 roku wraz z wprowadzeniem na słynnego zestawu 3 kroków polegającemu na codziennym oczyszczaniu, złuszczaniu i nawilżaniu skóry narodziła się nowa historia piękna tworzona wraz z uznanymi dermatologami w celu opracowania innowacyjnych formuł testowanych alergologicznie i w 100% bezzapachowej konsystencji. Obecnie oprócz znakomitych produktów do pielęgnacji twarzy i ciała firma wydaje bardzo dobre perfumy.

Piramida olfaktoryczna Aromatics In Black:
Nuty głowy: Akordy Owocowe,
Nuty Serca: Jaśmin, Osmantus,
Nuty bazy: Mirra, Wetiwer.














Zdjęcie:
http://issuu.com/harrodsonline

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Wildfox Eau de Parfum by Wildfox (2015)

Wildfox odzieżowa marka przedstawia swój debiutancki zapach dostępny jako woda perfumowana w trzech pojemnościach: 50ml i 100ml oraz jako roll-on 9ml. W kolekcji dostaniemy również płyn do kąpieli o zapachu perfum.
Wildfox jest amerykańską marką odzieżową, inspirującą się stylem vintage. Łączy świetny styl z wysoką jakością, dzięki czemu bardzo szybko zyskała uznanie wśród celebrytów i trendsetterów. Firmę założyły dwie przyjaciółki, Emily Faulstich i Kimberley Gordon, które chciały stworzyć linię ubrań, w których będziesz się świetnie bawiła ze swoimi przyjaciółmi. Do zespołu dołączył Jimmy Sommers i w ten sposób w 2007 roku w Los Angeles powstała nowa marka odzieżowa pod nazwą Wildfox. Firma kieruje swoją ofertę do młodych i pełnych życia kobiet, sama określa swoją grupę docelową jako osoby pełne marzeń, zakochane, wiecznie poszukujące przygód, osoby, które wierzą w miłość, a przede wszystkim wierzą w siebie. Marka stała się bardzo popularna wśród znanych osób dzięki temu, że prezentuje styl niegrzecznej dziewczyny, zachowując jednocześnie szyk i dobry styl. Wśród osób noszących ubrania marki można wymienić Alessandrę Ambrosio, Megan Fox czy Tylor Swift. Tak znane nazwiska to nie tylko reklama dla marki, ale także gwarancja wysokiej jakości i świeżości w projektowaniu.
Na arenie międzynarodowej Wildfox podbiło 30 krajów na całym świecie: m.in. w Wielką Brytanię, Niemcy, Japonię, Koreę Południową, Australię, Rosję i Tajwan. W Polsce jak na razie niedostępna lecz zabawne kolekcje marki możemy kupić za pośrednictwem Internetu min: w Nordstrom.

Piramida olfaktoryczna Wildfox:
Nuty głowy: Absynt, Kadzidło, Morela,
Nuty serca:  Kamelia, Wiciokrzew, Jaśmin,
Podstawa: Ambroksan, Piżmo, Miód.




http://shop.nordstrom.com/?origin=tab-logo

NEWS: AKOWA by M.Micallef (2015)

Akowa by M.Micallef. 
Parfums M. Micallef to rodzinna firma założona w 1996 roku w Grasse, prowadzona przez małżeństwo: żonę Martine Micallef - francuską artystkę z Nicei która dorastała w otoczeniu sztuki. Projektuje, maluje ręcznie i zdobi kryształowe flakony kryształkami Svarovskiego. Tworzone przez nią opakowania perfum to prawdziwe dzieła sztuki, są jedyne w swoim rodzaju. Mąż Geoffrey Newman zajmuje się tworzeniem kompozycji zapachowych oraz sprawami biznesowymi. Od kilkunastu lat firma Parfums M. Micallef prężnie się rozwija. Aktualnie ich perfumy są dostępne w około 900 punktach sprzedaży w kilkudziesięciu krajach (w tym wspaniałych sklepów na Bliskim Wschodzie)
Najnowszym zapachem marki jest AKOWA inspirowana afrykańskim plemieniem zamieszkującym Afrykę Zachodnią (głównie Ghanę i Wybrzeże Kości Słoniowej), które od pokoleń skrywa sekrety i tajemnice, przekazywane z pokolenia na pokolenie i skrzętnie chroni je przed obcymi. Pachnidło zostało zaprezentowane nie dawno na targach Esxence, wykreowane wspólnie z Geoffreyem Nejmanem i Jeanem Claude Astierem - bliskim przyjacielem rodziny. Sam zapach zamknięty został w szaro-czarnym matowym flakonie ozdobionym wzorem symbolizującym spękaną od słońca afrykańską ziemię, a skierowany jest do mężczyzn. 
W sklepach pojawi się w okresie jesiennym.

Rodzina zapachowa: drzewna.
Nuty głowy: Bergamotka, Kwiat pomarańczy,
Nuty serca: Kakao, Liście figowe,
Nuty bazy: Paczula, Białe piżmo, Wanilia, Wetiwer, Ambra.