wtorek, 2 maja 2017

NEWS: Lalique Cristal - Séduction Édition Limitée 2018, LALIQUE

Nowy ultra-limitowany zapach z kolekcji marki Lalique z symbolem węża których powstało jedynie 1000 sztuk. Wąż jest tak potężnym symbolem, pojawiającym się w tak wielu kulturach i pełniącym tak różnorodne role, najczęściej utożsamiany jako starożytny symbol mądrości, płodności lub jako znak odrodzenia, regeneracji, wielkich zmian podczas których człowiek ulega procesowi transformacji od formy myślącego istnienia w fizycznym świecie iluzji do mędrca - przebudzonego w jego prawdziwej egzystencji.
W nutach nowych perfum znajdziemy bukiety kwiatowe skomponowane z róży, jaśminu, irysa,  oraz liści czarnej porzeczki, soczystej gruszki, jeżyny, wanilii, drewna sandałowego i piżma a ich cena to: 1800 dolarów za pojemność 100ml.

Dziedzictwo marki związane jest z postacią francuskiego artysty szklarza i jubilera Rene Lalique’a (1860-1945) zaliczanego do najwybitniejszych twórców okresu Art Deco. Kiedy Rene Lalique uruchomił produkcję projektowanych przez siebie kryształowych figur i wazonów, szybko stały się one przedmiotami pożądania zamożnych mieszkańców Paryża. Wkrótce jego sława wykroczyła daleko poza granice Francji, a marka Lalique jest rozpoznawalna na całym świecie, będąc synonimem wyrafinowego gustu. Eleganckie kobiety cenią perfumy w kryształowych flakonach i wyjątkową biżuterię produkowaną w krótkich, limitowanych seriach.
Na przestrzeni lat przedmioty autorstwa Lalique’a stały się uznanym na całym świecie symbolem piękna i ponadczasowego rzemiosła. Uwielbienie dla sztuki, kontrastowe zestawienia, a przede wszystkim bogactwo form sprawiły, że do dziś prace Lalique’a uznawane są przez koneserów na całym świecie za dzieła sztuki użytkowej. Dziedzictwo marki to wyroby z kryształu, biżuteria oraz luksusowe, przepiękne, kolekcjonerskie flakony perfum. W 1907 r. René Lalique podjął współpracę z mistrzem sztuki perfumeryjnej Francois Coty, dla którego zaczął projektować flakony. Projekty przepojone poetycką, tajemniczą aurą, flakoniki perfum o kształcie owadów, kwiatów, liści czy kobiet w zwiewnych szatach szybko zrewolucjonizowały rynek perfum. U Lalique’a flakony zamawiały wielkie firmy: Coty, Guerlain, Molinard, Rochas. Łącznie Lalique stworzył ponad 250 wzorów flakonów. Aktualnie dawne flakony Lalique’a osiągają na aukcjach cenę 80.000 dolarów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz